Songfestivalincident helpt Joost Klein: ‘het beste wat kon gebeuren’
Ondanks zijn afwezigheid tijdens de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag, heeft Joost Klein een opmerkelijke toename in populariteit ondervonden.
Zijn nummer “Europapa” is momenteel het meest gestreamde lied op Spotify in diverse landen, en de videoclip heeft al meer dan 27 miljoen views op YouTube.
Bovendien is zijn Instagram volgers aantal spectaculair gestegen; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ heeft aan Editie NL verklaard dat, ondanks de ongelukkige situatie, Joost Klein’s bekendheid aanzienlijk is gestegen.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.