Jumbo roept klanten op: Breng dit product terug en eet het niet!

wi 1jpg

Jumbo Supermarkten, een van de grootste supermarktketens in Nederland, valt op door hun uitgebreide assortiment en klantvriendelijke benadering.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Met filialen verspreid over het hele land, streeft Jumbo naar topkwaliteit producten en excellente service.

Consumentenbond waarschuwt klanten van deze drie supermarkten: Controleer je bon!

Onlangs heeft Jumbo aangekondigd dat ze een terugroepactie hebben voor de Jumbo Lemon Zero frisdrank in 1,5 liter flessen.

Deze terugroepactie betreft specifiek de flessen met EAN-code 8718452537662 en houdbaarheidsdatum 28-2-2025.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Deze flessen zijn per abuis gevuld met Jumbo Lemon Regular, dat suiker bevat, in plaats van de suikervrije variant.

Dit is met name cruciaal voor mensen die hun suikerinname moeten beperken, zoals diabetici. Klanten die in het bezit zijn van deze flessen, worden dringend verzocht om ze terug te brengen naar hun dichtstbijzijnde winkel.

Er is een Jumbo-filiaal.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Zonder vragen wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald, en voor de teruggave is geen kassabon nodig.

Tijdens routinecontroles is een foutieve vulling ontdekt, en Jumbo heeft onmiddellijk actie ondernomen om consumenten te informeren en mogelijke gezondheidsrisico’s te minimaliseren.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Deze proactieve maatregel toont de toewijding van Jumbo aan klantveiligheid en productintegriteit.

Voor meer informatie over deze terugroepactie heeft Jumbo een speciale klantenservicelijn geopend.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Voor verdere vragen of zorgen kunnen klanten contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 – 0220 161.

1. Het volledige aankoopbedrag wordt zonder vragen terugbetaald
2. Ook zonder kassabon krijgen klanten hun geld terug.
3. Deze foutieve vulling is ontdekt tijdens routinecontroles.
4. Klanten wordt verzocht het product terug te brengen.
5. Klanten krijgen uiteraard het aankoopbedrag terug!

auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven