Nicol Kremers weet als geen ander hoe ze de aandacht moet trekken op sociale media. In een van haar nieuwste video’s verschijnt ze in een roze Hello Kitty-badpak, gecombineerd met witte kniekousen.

Voordat ze de outfit draagt, gooit ze deze speels naar de camera, waarna ze ineens in beeld springt gekleed in het opvallende pakje. Bij de video schrijft ze zelf: “Dit is geen outfit, dit is afleiding.”
Zoals vaker het geval is bij haar posts, roepen de beelden gemengde reacties op. In de reacties onder de video is te lezen hoe sommigen kritisch zijn:
“Och verschrikkelijk om zo door het stof te kruipen voor een paar centen” en “Wat zullen je kindjes trots zijn op hun mama!!”.
Toch zijn er ook mensen die haar stijl juist inspirerend vinden. “Dit willen mannen dus zien? Nou ik zal mijn man verrassen,” laat een volger weten.
De meeste opmerkingen richten zich echter op haar uiterlijk, variërend van positieve tot minder vriendelijke reacties zoals:
“Gadverdamme, wat ben jij aangekomen zeg” en “Fan van all you can eat, Nicol?” Ondanks de kritiek lijkt Nicol zich daar niet door te laten tegenhouden.
Ze blijft actief op Instagram en andere kanalen, waar ze inmiddels een trouwe groep volgers heeft opgebouwd. Onlangs won ze zelfs een F2F-award, een blijk van waardering van haar fans.
Ook kwam ze onlangs in het nieuws vanwege een winactie rondom haar videoplatform. Abonnees konden een samenwerking met haar winnen.
Toen er vragen ontstonden of deze actie echt had plaatsgevonden, reageerde Nicol zelf: “Het is zeker wel waar, ik heb het wel gedaan.”
De actie lijkt goed te zijn ontvangen, want ook deze maand wordt opnieuw een abonnee geselecteerd voor een gezamenlijke opname.