Er werd recent gesproken over de reactie van Wendy op de Oranjezomer waarin ze zich gekwetst voelde door de kritiek op haar zangtalent en nieuwe liedje.
Op Instagram deelde ze haar gevoelens rechtstreeks met haar fans en uitte ze haar ongenoegen over de situatie.
“Het nummer waar ik vol enthousiasme aan begon is compleet verpest door die vervelende mensen bij onder andere De Oranjezomer.”
Volgens Wendy hebben de presentatoren geprobeerd haar muziekcarrière te schaden en voelde ze zich gepest op tv, zonder de kans te krijgen om zich te verdedigen.
Na het horen van Wendy’s frustratie gaf Powned haar de kans om haar verhaal te vertellen.
Er is natuurlijk de gelegenheid voor haar om haar verhaal voor de camera te vertellen.
Vanwege de investering van Wendy in de clip en de promotie, die door de Oranjezomer teniet is gedaan, voelt ze zich gepest door het programma.
Powned biedt haar de mogelijkheid om zichzelf te promoten op hun platform. Wendy kan haar zangtalent laten zien bij een snackbar die is uitgekozen door Pownews.
Volgens diverse bronnen waren de eigenaren van de snackbar niet goed voorbereid, omdat ze amper Nederlands spreken.
Een paar oudere dames werden buiten op het terras gevraagd om als publiek te dienen voor Wendy’s optreden.
In hun enthousiasme vinden de dames dat de Oranjezomer jaloers is en dat Wendy gewoon moet doorgaan met haar nieuwe carrière.
Wendy van Hout ziet dit wel zitten, vooral omdat haar tarief op €1.203,95 inclusief btw ligt voor een half uur!
Ze heeft ook al diverse merchandise, van sjaaltjes en sleutelhangers tot slaapmaskers, laten drukken. Na de kritiek van het programma zit Wendy echter even helemaal stuk:
1. jeetje ze durft wel zeg, wat een bedrag!
2. Wat een bedrag, deze hoogte had ik niet verwacht!
3. Het tarief voor een half uurtje is wel heel erg hoog!
4. Het mag wat kosten, begin maar met sparen!
5. Dit bedrag had ik dus niet verwacht! Wat veel!!!!